Sov dags..

0kommentarer

Nu tänkte jag ta och slumra lite, är på sista delen av Moulin Rouge.
Jag har inte varit så värst insatt utan bara låtit mig avnjutas av det i bakgrunden ..
Tänkte lägga och läsa mig om politikdebatten vi ska ha imorgon, ingen vidare svår läsa då man lärt sig ens parti vill, då är det bara att lägga in sin attityd i det.. och några kapitel på eclipse får det bli .. Har just avslutat delen med Rosalies kapitel ..
Och nu pratar jag med en människa som varje dag förgyller min dag.. Haha, han finns på andra sidan av Sverige men lyckas ändå komma väldigt nära och varenda pratstund vi har förgyller min dag.. Det är fascinerande och frustrerande att träffa sådana människor. De man aldrig träffar men som får betydelse. Men jag är glad, för det lyfter mig .. Jag tror man behöver sådana människor i sitt liv.
Så nu kan jag gå och lägga mig och känna mig lättad, avslappnad.. och somna med ett leende på läpparna.

Och det hoppas jag att resten av er också kommer göra..
Och jag hoppas aatt ni sover gott, utan mardrömmar och vaknar utvilade imorgon.
God natt.

=)

Kommentera

Publiceras ej