Sjuk!

0kommentarer

Mm, jag ligger nerkurrad under täcket och försöker värma mig.. Det känns som att mitt rum är absolut iskallt utanför täcket, det är som att det droppar regn på en utan vatten när man tar ut armen ifrån täcket, jag tror det är så kallt för att jag alltid har stängd dörr och ja.. jag vet inte, värmen tar väl inte sig in som det gör i resten av huset. Plus att jag antagligen har lite feber och fryser ännu mer.. Jag har varit hemma idag, sovit så mycket jag har kunnat men jag vaknade halv 6 imorse och låg vaken till omkring.. lite i 7 och sedan somnade jag om igen och vaknade runt 10. Kände mig helt förkyld när jag vaknade och halsen kändes svullen och jag hade ont i halsen. Nu är det bättre, jag har ätit frukost, klemmentiner och dricker vatten hela tiden. Jag ska nog sätta på Moulin Rouge snart, ska bara läsa klart ett kapitel på Eclipse.. Den tredje boken ur The Twilight Saga. Det är otroligt hur böcker lyckas bli som en film i ens huvud, man anstränger inte ens sig men man hör hur personerna pratar, föreställer sig varenda detalj omkring sig, ser varenda ansiktsuttryck .. Hm, antagligen därför jag älskar att läsa.. För att få leva mig in i en sådan värld. Där är ingenting omöjligt, och det är det bästa med det.
Jag har inga nya eller härliga bilder att dela med mig av, men vänta bara tills i helgen .. Då blir det julbak hos mormor, klassjulfest och julbak med min kusin och hennes vänner på söndagen .. Sedan tre dagar efter det är det lillejulafton och den 24e är det julafton! Sedan ska det bara gå ett par dagar till så är det Nyår! Så det kommer ändå bli en hel del uppdateringar och mysiga bilder som jag kommer dela med mig av, och det hoppas jag att ni kommer tillbaka för att se:) tills dess.. Bara för att fresta er får ni trailern till Moulin Rouge! Så kanske ni blir likna sugna på att se den som jag:)

Men! Kom jag ju på .. Jag har ju fått nya kläder till lillejulafton och jag har ännu inte visat dem .. Så här får ni en liten sneakpeak, men det kommer nog se bättre ut när jag väl har dem på - men det får ni inte se förrän lillejul:)
Svart top - H&M, 249 kronor
Stretch Jeans - 199 Kronor, Lindex.
Diademet, Lindex, 179 kronor
Billigt, skönt och snyggt. :)

Och såhär mysigt har jag det på mitt rum just nu:) hihi.

Och golliiig tomte:)


Kommentera

Publiceras ej