Sena uppdateringar..

0kommentarer

Hei folket.
Har ni haft en bra helg?
Min har varit.. helt okej.
I fredags var jag ensam hemma eftersom min pappa spelade och det är väldigt skönt att ha ensamtid, att mysa framför tv:n med sitt favorit choklad och klaga på sig själv. haha.. inte riktigt, men något liknande. Det blev idol-kväll och shit, vad man längtar tillbaka! Man känner fortfarande den mäktiga känslan som överruslade en när man var på arenan .. Man vill tillbaka och känner verkligen ett sug att åka till Stockholm! Men jag är glad för den lilla upplevelsen! Adam kom och gjorde mig sällskap och vi gick
ned en runda på Millennium .. Det var 18+ och massa goa vänner var där så det blev en riktigt trevlig stund med en massa glada och härliga människor. Någonstans efter midnatt bäddade han ned sig i min bäddsoffa och sov gott...  På lördagen åkte adam hem rätt tidigt och jag åkte med pappa och hans flickvän till stan så shoppade vi kläder till lillejulafton.. Jag vet, det låter jätteknäppt, eller hur mormor? Jag - shoppar - aldrig.. Nej, vanligtvis gör jag ju inte det och det var inte planerat heller men väl därinne fann min pappas flickvän en massa kläder som hon tyckte passa och faktiskt, hade hon rätt. Medan jag mer gick med blicken i luften och sprang igenom affärerna fann min pappas flickvän ett fint svart linne med glittrig överdel och sedan lite mer.. puff nedför(ska ta bild i veckan). Sedan fann vi ett par helsvarta jeans och en röd rosett att ha i håret:)
Efter det tog vi en fika på ett Café i Tygelsjö .. jättemysigt ställe.
Sen åkte vi hem, handlade mat och åt bakad kycklingfilé med klyftpotatis och sås.. Därefter tog jag bussen direkt till Matilda och åkte hem till Dennis som fyllde år! Och gissa vad han fick?
En bil! Av sina vänner! Det är ett par riktigt schyssta vänner=)
Hade en jätte trevlig kväll med massor av människor, haha, ännu härligare att enbart jag och matilda var tjejerna där.. men jag var inte jätte taggad så jag åkte hem tidigt och sov gott..
Idag har dagen gått rätt snabbt.. Vaknade sent, åt frukost med min bror och hans vän Gustav.. Åkte till salongen och hjälpte mamma städa och sedan åkte jag hem till mamma och vi har ätit middag med hennes kille och hans två döttrar elin och emelie.. Sedan tog jag ett långt bad(trodde jag).. Jag brukar ligga i två timmar men när jag gått upp såg jag att jag enbart legat i 40 minuter..
Nu ser jag Alpha Dog och har extrem huvudvärk, så ska snart lägga huvudet mot kudden ..
Berätta om eran helg? Något planerat till nästa helg kanske?

Puss och kram,
Louise.







Kommentera

Publiceras ej