Moulin Rouge, te&klemmentiner

0kommentarer

"Diamonds are a, diamonds are a .."

Mm, jag sitter och njuter till musikalen Moulin Rouge just nu .. jag är väldigt mycket för musikaler.. Grease, Phantom of the opera, Mamma Mia, Happy Feet.. Trots att Moulin Rouge innehåller mycket dålig komedi så är själva kärlekshistorien och musiken fortfarande någonting som håller mig fast och trots att jag varit av med den i ett par år så kan jag fortfarande alla låtar utantill ..

Jag ligger fortfarande med halsont, hosta har börjat tillkomma och huvudvärk och magkramp likväl .. Usch, jag har klarat mig så länge utan sjukdomar så varför ska det komma nu? Just denna veckan jag har planerat så mycket! Och det är sista veckan i skolan också! Usch,dö jobbigt men jag ska lägga mig i tid ikväll och sedan får vi se hur jag mår imorgon bitti .. Är det värre stannar jag hemma en dag och vilar och sedan går jag dem sista dagarna:)

Nu under kvällen, har jag inte varit på humör.. Varit otrevlig mot pappa och lillebror, förlåt, men när man mår såhär så stänger man av sig lite .. Så jag har hållt mig undan dem efter middagen och städat hela mitt rum, verkligen rensat lådor och hyllor osv.. och nu är mitt rum mysigt, rent med flera tända ljus och en ljustake med en tomte bredvid.. Garderoben är färdig så att alla kläder ligger rätt också!
Himla skönt. .och sedan har jag hängt undan mina julkläder!

Och nu ska jag sätta mig och skriva av mig, sedan studera det sista ifall ifall jag känner att jag klarar av att gå till skolan imorgon bitti!

Annars hör ni av mig vid något tillfälle imorgon:)
Sov gott mina vänner.
goa julhälsningar,
Louise.

Kommentera

Publiceras ej