Julafton i bilder.

0kommentarer

Orkar inte skriva någonting jättemycket just nu, ligger med förkyldning ända ned i halsen .. Nyser och nyser så att hjärnan snurrar .. haha, det lät mer blondin än det skulle.. Men jag ska iallafall försöka sova, känns inte som att jag kommer lyckas trots att jag känner mig såhär dålig så jag har satt på Twilight i bakgrunden .. På något sätt är ettan ändå bäst alltid .. kanske för att det bara handlade om dem två .. inga problem, utan bara två själar som förs ihop .. haha, precis vad jag hoppas på .. Firade julafton med mamma släkten hos gamlemormor idag, var först hos mormor och morfar och såg kalle anka och sedan åkte vi vidare dit, åt middag, tomten kom, massa fina presenter, sedan var det dags för gröt och vem tror ni vann mandeln? Jo, sjukt nog .. - jag. Vann vitt choklad! sedan gick tiden rätt fort och nu är vi hemma. Så för en förkortning av kvällen, checka bilderna .. 





Kommentera

Publiceras ej