God natt:)

0kommentarer

Mmm.. Har precis lagt mig under täcket, åh, det är alltid en lika skön känsla eller hur?
och snart värmer täcket upp en och man får en lugnande känsla i kroppen!

Har myst med mamma hela kvällen, sett the runaway bride som jag .. mm .. verkligen gillade idag. Den visade vad jag verkligen tror på - ödet.

Just nu är jag så otroligt sugen på att lägga mig och läsa Breaking Dawn men det känns som att klockan är tre på natten och därför anser jag att jag behöver sömn nu när jag äntligen får det efter en vecka med fullmåne^^,

Chokladbollarna blev jättegoda! For your information.. jag ska göra en hel bunte till min klass imorgon så jag hoppas dem blir lika goda:)

Sov gott.
Louise


(Bara för att jag är sugen på BD får ni en liten fanmade trailer.. Spoilers ifall ni inte läst boken=)

Kommentera

Publiceras ej