God natt..

1kommentarer

Min kväll har varit lugn, väldigt lugn .. vilket är skönt.
Pappa stack precis in huvudet..
"God natt.. Det märks verkligen att du är här." sade han.
"Vaddådå?" frågade jag förvånat. Är det filmerna jag alltid har igång eller mitt knattrande? "Här är städat" fyllde han i.  Jag hörde på rösten att han log lite och jag kände mig lite tacksam. "Ja,men det var ju lite äckligt, kan vi handla imorgon så kan jag städa huset?"
Jag kände för det.. Kanske just nu, mitt i natten hade jag kunnat gå upp och storstädat.. Konstigt.. Antagligen därför det är bra att jag inte har egen lägenhet.
Hur som helst så har jag tagit det lugnt idag. Åt middag med familjen och sedan blev jag ensam i huset och  passade då på att slappnade av lite så jag plockade undan så fort jag kunde och tände rökelser, tände alla ljus på nedanvåningen och satte mig och lyssnade på Native American music.. Det blev som en meditation och sedan kom pappa hem så såg vi "Life as a house" och jag blev väldigt känslosam. Haha, ovanligt.. ? Kanske inte, men jag brukar inte bli så till denna som jag blev idag.. Nu har vi sett den och bra var den .. upplyftande på ett tungt sätt. Och nu ligger jag med fantomen på operan i bakgrunden och ska snart lägga mig och blunda..
Ännu en dag imorgon  ..

Glöm inte ställa era frågor.. Jag har inte fått några hittils so go for it!
sov gott.

1 kommentarer

frida

29 Dec 2009 23:24

Hej min sota lilla louiseus!

Du ar for gullig du. Jag saknar dig har i usa. Har massa bilder att visa och massor att beratta. Traffade forresten en kille i NYC som hette oskyldig. Haha, bra namn om han var kriminell =) Hoppas att du mar bra. Massa karleks kramar!

Kommentera

Publiceras ej