God Jul!

0kommentarer

Godmorgon alla exalterade läsare!
För det är väl dem flesta av er, känner julstämningen, längtar efter julklapparna och hela den här dagen?
Jag känner inte just julkänslan som sådär "ååååh,idag är det julafton!" .. Det är antagligen för att man blir äldre och äldre.. Följer inte längre julkalendern, följer inte vartenda datum, önskar sig mindre för varje år.. Saker förändras, men där är ändå något magiskt med julen, som alltid värmer.

Hihi, jag önskar till er alla - en riktigt härlig jul!

Jag själv började fira igår med pappas sida där heeeeeeeeeela släkten var samlad för första gången någonsin tror jag .. Alla syskon + farfar och till och med farmor och hennes kille! Det har aldrig hänt! Och vi var hemma hos min farbror Fredrik och hans fru Helen .. Sammanlagt var vi omkring 20 personer så jag orkar inte nämna vartenda person men trevligt kan ni tro att det var .. En massa härliga skratt, mycket kärlek och annorlunda skämt! Haha, julklappsleken  var nog roligast då alla slogs om trisslotterna och "supspelet" .. Åh, jag och min kusin, min helt underbara Matilda utbytte julklappar direkt när vi sågs och hon har gjort de gulligaste sakerna.. Den första jag öppnar ger hon och säger "Jag vet att detta är din favoritfilm och jag vet att du vill ha den" så öppnar jag också är det The Holiday! Efter det ger hon mig ett lite mindre present och säger "Detta är mer en skämt present, rolig sak, för att det är så.. att du och jag, vi måste skita i killarna och detta är ett bra sätt att göra det på" hahha, hon är så golliii så öppnar jag också är det en skämtande "voodoo-ex-lover-docka" hahah .. sjukt ball. Sen öppnar hon en stor plansch så är det en affisch med Jacob ifrån New moon taget direkt ifrån biohuset, haha,gollii och det blev jag glad för - trots att jag lutar mer åt Edward^^ .. Sedan ger hon mig ett sista paket - jag vet det tog aldrig slut - så öppnar jag också är det två av de armbanden som hon själv har som jag så läääänge har pratat om, vartenda gång hon har haft dem på sig har jag berömt dem så hon köpte ett par till mig! Åh, världens bästa.. medan jag kontrade med en ansiktsbehandling på en ateljé i julklapp till henne.. Men det är inte det ända hon får! Utan jag har julklappar som jag inte gett henne än! så^^ Jag ska ta foto på alla grejer jag har fått och så när jag har allting samlat^^

Så julen har börjat ganska bra.. Jag har börjat känna lite julstämning nu när mamma har satt igång julmusiken därnere och man ser snön utanför, trots att det töat lite..
Tänkte gå ned och äta lite och sedan duscha för att komma igång, vi ska faktiskt åka om två timmar!

Så ha det så bra allihopa! Ha en riiktigt bra jul, mys med familjen och njut av denna lilla varma juletid! Och med det varma menar jag inte hur det är utomhus, utan värmen som sprids med människorna ..
God Jul!

Kommentera

Publiceras ej