Ett bra slut på 2009!

0kommentarer

Haft en väldigt bra dag idag! Får bli en kort genomgång eftersom jag känner mig riktigt trött:)
Började med att gå upp tidigt för och göra ärenden .. Köpte smink och strök kläder osv..
sedan hämtade Anden och Peter mig så åkte vi hem till Peter .. Hjälpte honom packa inför Österrike och sedan lagade Peter en riktigt god middag! Fläskfile med en riktigt god sås och potatis:)  Efter det såg vi tre olika filmer.. Blood and Bone, Definitely Maybe och Avatar:) Riktigt bra filmer!
Runt midnatt hämtade Matilda mig med Lukas och Zacke så tog vi en runda in till stan och åt på Mcdonkan och nu ligger vi här och myser i sängen,Matto och jag! De två bästa vännerna!
Imorgon är det nyår.. och idag har jag haft en riktigt bra dag fylld av skratt, humor, kärlek och masssa mer! Haha, låter som en kort-dum-genomgång av dagen men ibland kan man bara inte riktigt förklara med ord..  känner mig så otroligt glad och nöjd.. Och imorgon, ja, då blir det nog en lika bra dag:)

Ha det gott allihopa.. och snart..S N A R T är det nyår!



Kommentera

Publiceras ej