Erik Grönvall vinnaren av Idol 2009

2kommentarer



Jag har nog aldrig känt mig så taggad inför idol som jag har gjort i
år! Jag har nog aldrig känt mig så nervös och exalterad över Idol - någonsin - som jag gjorde i år! Men att se Erik och Calle stå på
scen idag och nästan höra klockslagen gå .. se dem famna om varandra, panna mot panna, eri
k med hårt stängda ögon och höra hur Sverige håller andan ... sedan börjar de första tonerna på vinnarlåten och Sverige sitter tyst. Eriks beundransvärda röst ekar i högtalarna och jag får ur mig ett oförberett skrik! Eriks blick var oersättlig - åh, först lyssnar han och sedan hackar han bak på något sätt och sedan inser han - och ler. på enbart 2 sekunder.. Grattis, Grattis Erik! 21 år och Idol vinnare med den rösten du har! Det har du gjort dig förtjänt av!

Vad tycker ni? Tycker ni rätt person vann idol?










2 kommentarer

Betraktaren

13 Dec 2009 00:32

Neeeejj!!!! Erik kan bara sjunga powerballader och som han sjunger kommer rösten aldrig att hålla i hel konsert! Nu har haninte sjungit mer än tre låtar på en kväll med pauser imellan.

Anna

13 Dec 2009 01:57

han är 21:)

Kommentera

Publiceras ej