Dagens...!!!

2kommentarer

Godmorgon,godmorgon! Eller god förmiddag?
äsch, glad förmiddag säger vi istället!

Klockan är efter tolv och jag har inte dragit mig ur sängen än! Det är lite dumt med lov ändå, för då håller jag mig vaken hela nätterna och läser och ser film och vänder totalt på dygnet! Men jag ska dra mig uppåt nu och ta mig ett bad eftersom det är så hiiiimla kallt, äta något och sedan åka till byn och köpa någonting till julklappsleken!
Har ingen aning om vad men vi får väl se ..
Hur som helst, idag tänkte jag prova på något nytt som många andra bloggare gör. Det här : Dagens typiskt!
Ni vet.. Dagens humör, dagens film blabla osv..
Så här har ni så länge:

Dagens humör: Hmm .. vidare bra, känner mig utvilad men mina ögon samtycker inte!


Dagens borde: Borde hålla i mina julklappspengar men jag snor från dem så länge för att kunna gå på bio!


Dagens frisyr: Stort fluffigt hår - nyvaket alltså - men det luktar gott!


Dagens klädsel: Haha ,just nu - ingenting mer än underkläder, men under dagen blir det min nya tröja "Over and out" från Gina tricot, en skön munkjacka! Bild kommer nedanför! Till det blir det benvärmare, ett bh-linne och lite accessoarer!


Dagens planer: Hm, börjar med ett skönt bad! Ska läsa lite när jag ligger i badkaret också! Äta lite och bege mig till byn för att köpa till julklappsleken och sedan blir det bio med Danni! Jajemän, än en gång blir det Avatar! wiiihoooo!


Dagens vill ha: Oj, vad svårt.. Jag har redan fått bot för det jag vill ha - Avatar. Hum,hum,hum .. Vad vill jag ha? Hmm .. Nej, idag har jag ingenting jag vill ha!=)


Dagens längtan: Längtar tills jag får se Avatar ikväll, utan tvekan(a)haha


Dagens fundering: "Borde jag ansöka som volontär för de hemlösa på julafton?.. En del man ska klara av, deras humör .. Jo,men det klarar jag.. Fast mamma sa att man måste göra det i en lång tid innan. Borde man gå med i någon förening som kan hjälpa folk i världen ... ? Någonting måste jag väl kunna göra.. Det borde varje männska göra egentligen .. "


Dagens beroende:Oh, ingenting än så länge, men mitt chokladsug kommer alltid på kvällen! Fast faktiskt! Att läsa! Jag läser varje dag och har gjort i någon vecka nu, så det har blivit ett slags beroende för jag tar mig tid till det varje dag:)


Dagens tråkigaste: Dagens tråkigaste är väl att vakna så sent och göra ingenting av sitt liv under loven. Haha, mitt tråkiga jag är det tråkigaste!


Dagens tidning:
Läser enbart nyheter sådär.. Aftonbladet, kvällsposten,sydsvenskan ..


Dagens låt:
Jason Derulo - watccha'say.


Dagens film:
A walk to remember


Dagens quote
:One often meets his destiny on the road he takes to avoid it.


2 kommentarer

elin marnfeldt

22 Dec 2009 13:01

ett bra citat

M

22 Dec 2009 14:55

kul att läsa:) fortsätt med sånt här.

Kommentera

Publiceras ej