Chokladbollar=)

0kommentarer

Hii:)
Sitter med en filt över benen och tända ljus på hela nedanvåningen, mysigt!
Har haft en jättemysig dag i skolan, känner hur värmen mellan oss brisar i luften ..
När jag kom hem gjorde jag chokladbollar och dem blev faktiskt väldigt goda! Men vi hade inte så mycket smör så det blev bara några stycken så jag köper smör ikväll och gör till klassen imorgon:)
Tack för lånet ändå Danni:)

Ikväll ska jag nog bara se "Runaway bride" med Mamsi - en film jag verkligen känner för - och började studera inför arbetsmiljöprovet vi har på onsdag!

Vi har enbart 11 dagar kvar i skolan, helt otroligt.. När det gäller dagarna, månaderna.. så känns det som att det gått oerhört snabbt men tiden verkar ändå gå så långsamt?

Åh, ser reklamen för idol i Globen nu - man kan vinna en resa med hotell, lyxigt mottagande, första parkett och liknande till på fredag.. dumt nog skickade jag in ett sms för mina sista pengar men insåg inte förrän efteråt att det var 18-års ålder!

Nu kom min mamma innanför dörren så jag tänkte gå och hjälpa henne.
ha en mysig kväll!

Kommentera

Publiceras ej