3:e Advent:)

0kommentarer

Heeeeeeeeeeeeeeej mina goa läsare.
Hur har er helg varit?
Har ni ungdomar firat lussevaka eller har ni myst med familjen?
Jag som aldrig firat Lussevaka förut gjorde faktiskt det i år!
Fast jag skulle inte kalla det fira just lussevaka för det var inte lussevakan som var i mitt huvud den kvällen utan jag såg det som en vanlig kväll med härliga människor! Och en bra kväll blev det!
Det började med en liten förfest hemma hos Peter och det var faktiskt väldigt trevligt, mysigt och mycket skratt! Så är det med goa människor=)
Därefter tog vi bussen till Falsterbo men det blev så pass mycket klydd att vi bestämde oss för att åka hem, så .. Jag,Bea,Helen och Lille tog bussen hem till Bea, där vi gjorde oss lite kvällsmat och sedan såg vi mamma mia in karaoke version, hihi, jättemysigt! Och sedan skrämde vi upp varandra med riktiga spökhistorier och jag lovar er, jag for upp ur soffan så fort någonting litet skrämde mig.. hahah.. Så det var en bra lussevaka, precis lagom!

Under dagen däremot, köpte jag julgran med mamma,mormor och morfar.. Det blev en gullig liten en och nedanför får ni se en liten bild som jag tog imorse - man ska ju ta på kvällen för att det ska se mysigare ut men jag var ju inte hemma under kvällen igår så det får bli så så länge:)

Nu är jag däremot hemma hos pappa och vi har ätit mat och jag känner att jag knappt kan hålla ögonen öppna men ska faktiskt lägga mig i soffan med klemmentiner, ett glas vatten och en bra bok:)
Låter det som en tråkig söndagkväll?
Mmm .. men mysig i mina ögon:)

Och som avslutning .. Nu har fridus åkt till Usa=( och hon är borta i en månad.. Urrh, det är det jobbigaste med människor som betyder något. . Jag har inte känt Frida alls länge men på denna korta tid har hon fått mig att göra saker och får mig alltid att skratta men lyssnar även på det jag säger och jag känner att hon påverkar mig på ett väldigt bra sätt. Och just när vi finner varandra så åker hon bort:( Förhoppningsvis går en månad fort.. och .. trots allt, jag vill detta för hennes skull ju! Jag hade också åkt om jag hade kunnat! Jag tänker bara på vad hon kommer få uppleva, årh, så härligt! Nej Fridus - jag hoppas du får en riktigt häftig resa i LA! but.. I'll miss you!
Have a great time sweet heart(LL)















Kommentera

Publiceras ej