2009 börjar gå mot sitt slut..

2kommentarer

Så jag tänkte ge er en sammanfattning:)

1.Gjorde du något du aldrig gjort förut? - Hm, jo, gjorde jag nog.. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga förra året men detta året är löftet till mig själv att träna tre gånger i veckan + att göra något gott för världen.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Hah, inte än.. men väldigt snart.
4. Dog någon som stod dig nära? - Inte som stod mig nära, men två bekanta..
5. Vilka länder besökte du? - Hm .. Inga=(
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Den fina kroppen .. Haha, nej .. men jag tror inte det finns något jag direkt saknar.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 17 Januari, 25 Mars, 20 November..
8. Vad var din största framgång? - Oj ... Jag antar att min största framgång är mina betyg som aldrig varit såhär höga..
9. Största misstaget? - Att jag aldrig släppte taget om det jag älskade, att inte lyckas med det jag så gärna vill
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Hah, åh ja.. Sjuk alldeles för många gånger(även just nu) .. bröt ryggen i somras.. och jag lyckas alltid göra något som skadar mig dagligen(som igår när jag skulle diska ett glas så ramlade jag till och slog sönder glaset i handen)
11. Bästa köpet? - Mina böcker.. Jag vet inte, jag kommer inte ihåg allt jag köpt.. men något åt det hållet.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alla bio filmer i år antar jag ..
13. Gjorde någon dig riktigt glad? - Mm ..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Knock you Down by Keri Hilson Feat Ne-yo&Kanye west. Även "God damn your beautiful by Chester see - Possibility by Lykke Li - Anders Norman m My little Girl  ..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Åh.. någon liknande nivå för båda åren pga olika orsaker.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? - Gått ned i vikt ..
17. Hur tillbringar du julen? - Som vanligt m släkten ..
19. Blev du kär i år? - För första gången.
20. Favoritprogram på TV? - Jag vet inte riktigt, har inte något favorit längre..
21. Bästa boken du läste i år? - The Twilight Saga ..
22. Största musikaliska upptäckten? -Idol Erik? Haha, nej .. Robert Pattinsson är faktiskt en ny röst jag lyssnat mycket på.. Väldigt unik röst.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Jaaaaaaaaaa, en kamera!
25. Något du önskade dig men inte fick? - En lyckad födelsedag ..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Försökte få en bra födelsedag genom att ena vänner men det slutade med bråk .. att ingen ville äta och .. usch .. en massa fel.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Ja, utan tvekan .. Att få ha vissa personer i ens närhet t.ex.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Beror på humör ..
29. Vad fick dig att må bra? - -
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Haha, RPattz.. nej, Kstew.. Ingen aning,Johnny Depp kanske..  är inte direkt sugen på någon. Haha.
31. Vem saknade du? - För 3 månader sedan hade jag sagt mitt ex.. Men just nu .. Ingen.
32. De bästa nya människorna du träffade? En människa. M.
33. Vilket är det mest minnesvärda ögonblicket för 2009? Owh.. Ännu en svår fråga. Dagen jag träffade Linus .. Dagen vi satt och såg trolldimman;) … Rock kvällen med Matilda, Maria och Madde. Alla kvällar med Matildus och Fridus. När jag bröt ryggen ..Det finns så många.

34. Vad är det sämsta som hänt dig i år? Uuuuuhm .. Jag vet inte.. Stunden man gör slut med sin pojkvän är alltid värst men det är inte värst för mig idag..Uh, bråk med föräldrar kanske? Min födelsedag?

35. Tokigaste du har gjort i år? Hahahhhhh , antar att jag inte gjort något tokigare än ridit trots att jag inte kan rida..

36. Har du flyttat i år? Jamen visst har jag det, med min mamma ..Till en fin liten lägenhet som egentligen ser ut som ett litet hus, trivs jättebra!

37. Vad fick du i julklapp? Pengar, underkläder, Phantom of the opera , The Holiday, armband, örhängen, en munkjacka och lite sådantJ

38. Vad är årets quote för dig? ” The waves of pain that had only lapped at me before now reared high up and washed over my head, pulling me under. I did not resurface.”

39. Vilken var den största förändringen I ditt liv I år? Wow.. Det är en väldigt svår fråga eftersom väldigt många små personliga saker skedde, som utvecklingen i mitt skrivande.. Men annars är det väl gymnasiet och människorna jag träffat där.

40. Vad har gjort 2009 bättre än andra år? 2009 har förändrat året genom en start på gymnasiet, med nya människor och en annan sorts utveckling.. Har lyckats formulera mig i texter mer än andra år.. Träffat människorna som gjort ändring i mitt liv på långt håll .. Haft min första kärlek .. Har gått igenom mörka stunder som fått en att bli starkare antar jag.. Ehm .. Jag antar att 2009 har fått mig att växa mer än jag gjort andra år och förhoppningsvis växer jag mer nästa år..

2 kommentarer

shanniie

26 Dec 2009 20:11

vilken är den största förändringen i ditt liv i år? - Wow...



haha!



fina bilder från julafton gumman :)

Anonym

27 Dec 2009 20:07

Saknar du Linus ?

Kommentera

Publiceras ej