10 dagar kvar till julafton..

1kommentarer

och jag håller på att bli sjuk!
Usch, det är det värsta som finns.. Men det har inte hunnit bryta ut än så jag kanske kan förhindra det genom mycket vatten, vitaminer,alvedon,te och vila!
Jag ska på klassfest till helgen så frisk måste jag utan tvekan vara!
Meeeen, en positiv sak! idag när jag kommer av bussen nära skolan snöade de! Så otroligt skönt, det lade sig till och med och haha, jag log när snödropparna lade sig på mitt ansikte! Första snön har nått skåne men i Höllviken verkar det inte bli något, förhoppningsvis vaknar man till en vit morgon imorgonbitti och om inte det, får man hoppas på det längre fram^^

Bortsett från det har jag en ganska mysig dag idag, har läst lite ur Eclipse och ska snart fortsätta.. Rensade däremot mina bilder precis så tänkte dela med mig lite bilder ifrån när min faster Emma hoppade fallskärm!
Galet men häftigt, definitvt någonting jag ska göra!
































1 kommentarer

mamma

15 Dec 2009 11:22

vad modig hon är...din faster Emma!...och söt!

Kommentera

Publiceras ej